سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
سردار گنجعلی

حوزه/ رئیس ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان قم از برگزاری یادواره مجاوران کریمه و مدافعان عقلیه در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه  سردار اسدالله گنجعلی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت پنجمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم برگزار شد، با بیان این‌که خداوند در قرآن کریم به عوامل پیروزی مسلمانان اشاره کرده است، اظهار داشت: داشتن رهبری توانا، پیروانی مؤمن، صبر و استقامت از جمله عوامل پیروزی است که در قرآن نیز آمده است.

وی ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران را مورد اشاره قرارداد و ادامه داد: انقلاب ما اسلامی، مردمی و حول محور ولایت انقلاب بود که منجر به بیداری اسلامی در جهان شد.

رئیس ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان قم صدور انقلاب اسلامی را یکی از اهداف انقلاب برشمرد و بیان داشت: این هدف باعث به‌وجودآمدن جبهه مقاومت در منطقه شده است که دست متجاوزان خارجی را کوتاه کرده است.

وی به اهداف دشمنان نظام اشاره کرد و گفت: آمریکا و هم پیمانانش سه هدف عدم جلوگیری از صدور انقلاب (رشد خارجی انقلاب)، تغییر شعار ایران و نابودی درونی انقلاب است که شکر خدا در این ۴۲ سال بعد از انقلاب هنوز نتوانسته به اهداف خود برسد.

گنجعلی به میدان‌های نبرد دشمنان نظام با کشورمان اشاره کرد و افزود: جنگ اقتصادی روانی، تخریب چهره‌های نظام، فرهنگی و اعتقادی، اطلاعاتی ایمنی و سایبری و نیابتی در طی چند سال اخیر علیه کشورمان به راه افتاده است که بحمدالله با صلابت ایستاده‌ایم.

وی ادامه داد: با تمامی فشارها امروز جبهه مقاومت در مقابل دشمنان مردانه ایستاده است و اجازه نمی‌دهد دشمنان ذره‌ای تجاوز کنند.

رئیس ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان قم یادواره مجاوران کریمه و مدافعان عقلیه را موردتوجه قرارداد و بیان داشت، این یادواره عصر روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه با حضور مسئولان کشوری و خانواده شهدای فاطمیون، زینبیون پس از فریضه عشا در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: در این یادواره از مقام شهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد شهید ابو مهدی المهندس تجلیل و یاد و خاطر ایشان گرامی داشته خواهد شد.

گنجعلی افزود: حضور رزمندگان عملیات آزادسازی نبل و الزهرا و قدردانی از خانواده شهدای مدافع حرم زینبیون و فاطمیون از برنامه‌های دیگر این یادواره است.

وی بیان داشت: ۱۲ برنامه مجازی نیز با همکاری آموزش‌وپرورش استان قم برای گرامیداشت این یادواره برنامه‌ریزی‌شده است.

گفتنی است در پایان این نشست خبری از پوستر پنجمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha